Alla inlägg den 13 april 2007

Av Christer Johansson - 13 april 2007 17:04

Jönssonligan. Jag skrev en fråga i STBs gästbok om Jönssonligan också kom till Aneby. Detta misstolkades naturligtvis på ett annat forum, och det var ju väntat. Nu ska jag förklara vad jag menade. Som dom flesta vet bestod Jönssonligan tre ganska misslyckade personer och med sig hade de en totalt knäpp kärring. Som ni också vet hade dessa figurer alltid en plan som misslyckades totalt och dom fick alltid gå slokörade därifrån. Jönssonligan hade också en otrolig förmåga att trassla till det för sig något dom inte behövat gjort, om som det står i inlägget under här "haft alla hönsen hemma". Då slog mig tanken att Vanheden redan presenterat sig i tryck på något forum. Då undrade ja naturligtvis vem dom andra två plus den knäppa damen kunde vara. Nu är det ju inte min sak att hänga ut några namn. Det låter jag er läsare av denna blogg själva spekulera i.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards